De cursus is opgebouwd uit een aantal aparte modules die samen voor 9 nascholingspunten geaccrediteerd zijn.
FUNCTIONELE CERTIFICERING
Afhankelijk van uw functie in het spirometrisch proces (betrokken bij uitvoering versus interpretatie) krijgt u na afloop van de Module 5 een certificaat voor respectievelijk interpretatie en uitvoering of een certificaat voor uitvoering van spirometrie.
REFRESHER COURSE
Het certificaat kan verlengd worden door deelname aan een jaarlijkse terugkerende opfris avond (module 6).
DATA
CASPIR-cursus 31: november 2019 t/m februari 2020
- Module 1: november 2019
- Module 2: maandag 4 november 2019, 18.00 - 22.00 uur
- Module 3: december 2019
- Module 4: januari 2020 (portfolio opstellen)
- Module 5: maandag 3 februari 2020, 18.00 - 22.00 uur (bijeenkomst en tevens examen)
LOCATIE
Module 2 en 5 vinden plaats bij de WDH nascholingslocatie, Dalplein 61, 3762 BN in Soest.
Routebeschrijving
KOSTEN
Huisarts, praktijkondersteuner of praktijkassistent (WDH-lid) € 525,- per deelnemer
Huisarts, praktijkondersteuner of praktijkassistent (geen WDH-lid) € 656,-.
Word nu lid en ontvang direct 20% korting op deze nascholing. Lid worden
Huisartsen Eemland Zorg ( HE Zorg) en GO COPD BV vergoeden 50% van de cursuskosten voor praktijken met een contract voor COPD ketenzorg.
MODULE WISSELEN
Het is eventueel mogelijk om module 2 of 5 van de CASPIR cursus te wisselen met een andere CASPIR cursus. Hiervoor wordt een bedrag van € 75,00 organisatie- en administratiekosten in rekening gebracht.
ACCREDITATIE
De CASPIR cursus is voor huisartsen en praktijkondersteuners geaccrediteerd voor 9 uur door het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG), de Verpleegkundigen & Verzorgenden Nederland (V&VN) en de Nederlandse Vereniging van Praktijkondersteuners (NVvPO). De accreditatie verloopt via de CAHAG. Doktersassistenten kunnen het CASPIR (her)certificaat uploaden in hun persoonlijke dossier in KABIZ.
CONSULENTEN
Roel Wennekes, kaderarts astma/COPD.
Longartsen Diakonessenhuis
Longfunctieanalisten Diakonessenhuis
INSCHRIJVEN
U kunt inschrijven middels de blauwe button boven en onderaan de pagina. Inschrijving geschiedt op volgorde van aanmelding. U ontvangt per mail een bevestiging van inschrijving en een factuur. U kunt ook direct per iDEAL betalen. Er is plaats voor maximaal 24 deelnemers, dus schrijf snel in!
ANNULERINGSREGELING
Annuleren is uitsluitend schriftelijk mogelijk tot twee weken voor de aanvangsdatum. Wij berekenen u dan
€ 75,00 administratiekosten. Bij latere annulering brengen wij de volledige kosten in rekening.
INLICHTINGEN